RAMOWY ROZKŁAD DNIA „Tygryski”
6.30 – 8.30 – Schodzenie się dzieci. Zabawy dydaktyczne,zabawy konstrukcyjne, zabawy tematyczne, badawcze.Zabawy dowolne według zainteresowań.
Oglądanie książek, albumów. Prace porządkowe w sali.
8.30 – 8.50 – Zabawy ruchowe, zabawy w formie opowieści.Ćwiczenia poranne.
8.50 – 9.00 – Czynności higieniczne i przygotowanie do śniadania.
9.00 – 9.20 – Śniadanie.
9.20- 11.30– Indywidualne lub grupowe działania edukacyjne wspomagające i korygujące rozwój dziecka. Praca indywidualna.
Zajęcia programowe – realizacja zadań edukacyjnych w różnych sferach aktywności dziecka.
Ćwiczenia gimnastyczne, zajęcia z ruchowe.
Przygotowanie do wyjścia do ogrodu, na spacer, wycieczkę.
Pobyt w ogrodzie, zabawy i gry ruchowe, obserwacje przyrodnicze, zabawy samodzielne lub zorganizowane w Sali zajęć.
10.30 – 11.30 – Zajęcia z języka angielskiego (poniedziałek)
11.30- 11.40 – Czynności higieniczne i przygotowanie do obiadu.
11:30 – 12:00 Obiad
12.00 – 14.00– Relax – słuchanie muzyki relaksacyjnej, odpoczynek. Słuchanie bajek, opowiadań. Gry i zabawy samodzielne, zajęcia indywidualne.
12:30 – 13:30 – Zajęcia z Religii (wtorek).
11:30 – 12:30 – Zajęcia z Religii (środa)
14.00- 14.10– Czynności higieniczne i przygotowanie do podwieczorku.
14.10 – 14:30– Podwieczorek.
14.30 – 16.30 – Zabawy ruchowe ze śpiewem. Dodatkowe działania edukacyjne z dzieckiem. Rozchodzenie się dzieci.
RAMOWY ROZKŁAD DNIA GRUPA 5,6-LATKI
7.30 – 8.30 Zajęcia z Religii (wtorek, środa).
6.30 – 8.00 Schodzenie się dzieci, zabawy dowolne według zainteresowań dzieci: manipulacyjne, konstrukcyjne, tematyczne, badawcze, dydaktyczne itp. Oglądanie książek, czasopism dziecięcych.
8.20 – 8.30 Ćwiczenia poranne.
8.30 – 9.00 Indywidualne, grupowe działania edukacyjne wspomagające i korygujące rozwój dziecka, zajęcia wyrównawcze.
9.00 – 9.10 Czynności higieniczne oraz przygotowanie do śniadania.
9.10 – 9.40 Śniadanie.
9.40 – 10.10 Zajęcia programowe – realizacja zadań edukacyjnych, w różnych sferach aktywności dziecka dostosowane do jego możliwości.
10.10 – 10.20 Przygotowanie do wyjścia do ogrodu – czynności samoobsługowe.
10.20 – 11.20 Pobyt w ogrodzie, zabawy i gry ruchowe, obserwacje przyrodnicze, zabawy dowolne lub zorganizowane w sali zajęcia, ćwiczenia gimnastyczne.
11.20 – 11.30 Powrót z ogrodu – czynności samoobsługowe.
11.30 – 12.15 Zajęcia z języka angielskiego (poniedziałek). Indywidualne lub grupowe działania edukacyjne wspomagające i korygujące rozwój dziecka.
12.15 – 12.30 Czynności higieniczne i przygotowanie do obiadu.
12.30 – 13.00 Obiad.
13.00 – 13.50 Relaks – słuchanie muzyki relaksacyjnej, odpoczynek, słuchanie bajek, opowiadań. Gry i zabawy samodzielne, zajęcia indywidualne.
13.50 – 14.00 Czynności higieniczne i przygotowanie do podwieczorku.
14.00 – 14.30 Podwieczorek
14.30 – 16.30 Zabawy ruchowe ze śpiewem. Dodatkowe działania edukacyjne z dzieckiem. Zabawy samodzielne. Pobyt w ogrodzie, zabawy i gry ruchowe. Rozchodzenie się dzieci.